26/03/2009

nando's























Malam tadi aku pulak yang belanja makan.Sebabnya..aku tak masak.Peti ais dah licin..takde sekor ikan pun yg tinggal.Si Acai ikan tu dah beberape hari tak datang..demam katanya..kena demam denggilah tu..hehehehe

Pusing2 kat Shah Alam ni..tak tahu nak pergi makan kat mana.Aku dan papa macam takde selera nak makan nasi..Ateh dan Oya tak kisah sangat.Last2 pergi SACC..makan di restoran Nando's.Rasanya..dah lama jugak tak makan disitu.


glitter-graphics.com












Sambil tunggu makanan sampai..aku ajak oya pergi kekedai donut..BIG APPLE..teringin nak makan pulak.Geramnya tengok donut yang gebus dan licin..berkaler2..rasa macam nak kaut semua bawak balik...

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

ping