17/12/2010

Bubur lambok, cookies

Salam dan selamat pagi jumaat yang membawa berkat.
Pagi ni ada masa nak update blog yang ini. Lama menyepi, takde cerita pasal masak2 dan menu yang enak2 kerana lama tak memasak. Semenjak sibuk sangat kebelakangan nie..lauk pauk beli saja. kalau masak pun..takat goreng ayam, ikan, telor..heheh..pastu tumis sayur.Cukuplah utk makan malam 3 beranak. siang2 dah buat hal memasing..hehe

Pagi ini rehat sesorang kat rumah..sementara menunggu papa n dhani balik. Mesti papa balik lmbt sikit. mesti dia dan dhani dah bekpes kat luar. apa akak nak buat bekpes ni ekk? jom layan aje. janji kenyang..


bubur lambok..papa bawak balik dari masjid malam tadi..reheat aje kat makrowev. sedap giller bubur lambok masalkan cik Ani  nie. Beskut..cookies..lebih masa wedding ari tue..cicah ngan kopi O..
sedap!! ada banyak lagi..kalau nak merasa mohlah singgah!..

1 comment:

  1. hahaha...kak yon sama ler kita.doorgift cookies dpt dri rumah kak yon aritu elon cicah ngan air kopi...mmg sedap...pastu gi carik kat kedai2 rasa mcm x nmpk lak cookies yg camtu...

    ReplyDelete

ping