09/04/2014

Menu Yang Special

 Sejujurnya..sejak kebelakangan dan beberapa tahun kebelakangan ini akak memang jarang memasak. Apalah sangat nak makan untuk 2 orang saja kan. Dari bersusah payah menyediakan itu dan ini lebih baik beli saja. Tambahan pulak di Seksyen 7 Shah Alam ni berderet kedai makan. Kecualilah kalau semua anak2 balik berkumpul..akak suka memasak menu yang special untuk mereka..
semalam dan hari ini rajin pulak akak memasak. Jemu dah makan lauk beli jer..huhu






Takde menu yang special pun..tapi menu yang special ini lah yang buat en.papa dan akak menambah berat badan..hehe

2 comments:

  1. wow! udang petai... :D
    saya memang suka

    ehem kak yon, sayang scarlet tu genre thriller misteri. cinta tu penambah perisa jer. mana ler saya tahu nak buat cerita cinta, tahun ni saya umur 45 tahun. hehee

    ReplyDelete
  2. udang petai menu utama masakkan malaysia.
    45 tu muda lagi..hihi

    ReplyDelete

ping