04/06/2014

Nestum 3 in 1 menu hari ini

Assalaam..
Cuaca mendung sesekali hujan gerimis, sejuk sejuk ni perut memang cepat rasa lapar.
Nak buat pengganan untuk makan petang terasa malasnya. kalau dapat tidur lebih baik rasanya..fruuurrrrr
Bangun tidur bertambah tambah rasa laparnya. Perut pun dah macam leper jer!
..iyeke? 
takkan tak mkn petang sehari dah leper..tak mungkin! heheh..
dan keluar berbagai irama lagu syahdu sendu dan entah apa apa bunyi...
jadi menyusur kedapur..cari apa yang ada di dalam stor simpanan makanan didapur rumah akak?
haah..
tadaaaa..tu diaaa!
senang hidup akak kan !!
 
nestum 3 in 1, penyelesaian permasaalahan orang macam akak..heheh

 senang nak simpan, tak perlu kelentang kelentung membuka tin. siap sedia dalam bentuk sachet mengandungi 28g untuk satu hidangan.
 bukan ke senang!!

hanya tambah air panas dan sedikit gula secukup rasa..
sedia untuk di minum!!
yang penting dia HALAL !!
jom minum!
inilah menu akak hari ini..:))


No comments:

Post a Comment

ping