26/12/2014

macam-macam menu ada..

As salam..
tiada posting baru tidak bermakna KY tak masak. kekadang tiada masa untuk mengupdet. kekadang malas mengambil gambar..kalau diambil pun malas nak cari di mana letaknya gambar tersebut. maklum lah..dalam henpon, dalam kamera dan dalam laptop ada macam2 gambarlah katakan..payah nak cari satu persatu..
kebetulan masa mengemas dan menyusun gambar dalam laptop, terjumpa gambar-gambar makanan semasa KY pergi bercuti beberapa bulan dulu..

menu dari Maldives. disana KY makan secara buffet..jadi menu yang sama ada setiap hari. ada menu yang lain, tapi tak menepati selera KY..

salah satu menu dari Turki. KY makan di banyak tempat dan banyak menu. rasanya ada ambil banyak gambar..tapi hilang dalam simpanan..huhu



sebahagian menu dari Bali..



menu masakkan sendiri yang biasa-biasa saja..

 kerabu beremi..
 
tumis kentang goreng bersama ikan pari kering..


 ketam masam manis..

selamat menjamu mata..
daa..:)

6 comments:

  1. Pagi pagi buta ni tengok blog KY ni, terus bergelodak perut.... hehehe.. lapaar!

    ReplyDelete
  2. paling saya suka tu kerabu beremi... kelas betul tu....

    ReplyDelete
  3. perghhh.....ketam masam manis. tak pernah cuba lagi tu. semalam baru request ngan wife suh wat ketam telur masin. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap tu utk mkn time berbuka puasa nanti..

      Delete

ping